Izzivi davčnega prava (Melisa Čehić, Janez Kajzer in Peter Kranjec)
Izzivi davčnega prava
Osnove davčnega prava ti je v 50. epizodi podkasta Vešči prava predstavila Anja Obreza, v 61. epizodi podkasta pa ti bodo študentje magistrskega študija na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani predstavili dve zanimivi tematiki s področja davčnega prava. Gre za plod projekta »Osvajanje novih znanj s področja davčnega prava in njihovo prenašanje preko podkasta«. Le-ta je bil odobren na internem razpisu Univerze v Ljubljani, ki spodbuja na študente osredinjeno učenje in poučevanje. Projekt je študentom omogočil, da si sami izberejo tematiko, s tem pa zapolnijo vrzeli v znanju in začnejo globlje razumevati sistem davčnega prava.
V prvem delu epizode bosta študenta Janez Kajzer in Peter Kranjec prikazala, kakšna je obdavčitev študentskega dela in redne zaposlitve. Sledila bo predstavitev, kakšna je obdavčitev normiranega s.p. in normiranega d.o.o.
V drugem delu epizode pa bo študentka Melisa Čehić predstavila davek na dediščine in darila ter konkretne primere obdavčitve.
Časovni razpored:
0:00 Uvod
3:10 Janez Kajzer in Peter Kranjec
32:35 Melisa Čehić
O projektu
Projekt je potekal v okviru izbirnega predmeta Davčno pravo na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani. Gre za projekt s področja spodbujanja na študenta osredinjenega učenja in poučevanja v študijskem procesu na 1. in 2. stopnji. Izvaja se v okviru ukrepa RSF »Oblikovanja podpornega sistema in mehanizmov ter izvedba pilotnih primerov izvajanja študijskega procesa osredinjenega na študente«.
V projektu je bila študentom omogočena visoka stopnja izbire pri učenju. Vključeni so bili že v fazi določitve in zaključka naloge, učitelj pa jim je ves čas nudil podporo, svetovanje in povratne informacije. Projekt je izhajal iz interesov študentov in jih spodbujal, da si sami zastavijo učne cilje. Poudarek je bil na globokem učenju in razumevanju in večji študentovi odgovornosti in prevzemanju obveznosti. Z ozaveščenostjo študenta glede tega, kaj in čemu to počne, mu je bilo lažje razumeti novo pridobljeno znanje in ga uporabljati. Študenti so v okviru projekta razvili sposobnost in naravnanost za reševanje problemov ter komunikacijske veščine, pomembne za področje dela.