Kaj lahko zahtevam, če se mi pokvari telefon?

Kaj lahko zahtevam, če se mi pokvari telefon?
Kaj lahko zahtevam, če se mi pokvari telefon?

Kaj lahko zahtevam, če se mi pokvari telefon?

Epizoda 27
12:14

V 27. epizodi podkasta Vešči prava ti bom v sklopu epizod o potrošniškem pravu predstavila garancijo in stvarno napako kot ju ureja Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot). Ena in druga dajete podobne pravice, a njun način uveljavljanja je bistveno drugačen. V tej epizodi ti razkrijem marsikaj, kar bi ti prodajalci najraje zamolčali!

POZOR! ZVPot-1, ki je začel veljati konec januarja 2023, je bistveno spremenil to področje, zato nekateri podatki, omenjeni v podkastu, ne veljajo več. Pri stvarni napaki se uveljavlja vrstni red uveljavljanja pravic, uveljavlja se pravica do zavrnitve, podaljšuje se obdobje, za katerega velja obrnjeno dokazno breme. Pri garanciji se skrajšuje rok za popravilo, sedaj jo je možno razen v izjemnih primerih uveljavljati samo še od proizvajalca.

Type at least 1 character to search
a
Instagram:
This error message is only visible to WordPress admins

Napaka: vir ni bil najden.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

Elsewhere:
en_USEnglish