Pravo oglaševanja (Jaka Repanšek)

Pravo oglaševanja (Jaka Repanšek)
pravo oglaševanja

Pravo oglaševanja (Jaka Repanšek)

Epizoda 60
48:23

Pravo oglaševanja

V 60. epizodi podkasta Vešči prava gostim Jako Repanška, predsednika Oglaševalskega razsodišča, ki ti bo predstavil pravo oglaševanja.

Jaka Repanšek ti bo predstavil:

  • kaj obsega pravo oglaševanja in kateri so njegovi pravni viri,
  • čemu služi Slovenski oglaševalski kodeks,
  • ali je regulacija oglaševanja različna glede na vrsto medija
  • kako je urejeno oglaševanje z vplivneži,
  • kaj je to nelojalno, prikrito in zavajajoče oglaševanje,
  • pojem primerjalno oglaševanje in kdaj je dopustno,
  • kakšna je vloga Oglaševalskega razsodišča in postopek pred njim,
  • kako je sestavljeno Oglaševalsko razsodišče ter možne sankcije, ki jih le-to lahko naloži,
  • kako naj se uredi avtorska pravica v oglaševanju,
  • ali so šokantni oglasi dopustni,
  • kako postopati v primeru, če zagledaš oglas, ki po tvojem mnenju ni skladen s Slovenskim oglaševalskim kodeksom in 
  • na kaj morajo oglaševalci paziti v postopku sestave oglasa.

Časovni razpored

0:00 Uvod

4: 25 Pravni viri prava oglaševanja

8:28 Različna regulacija glede na vrsto medija (televizija, tiskani mediji, internet)

14:14 Oglaševanje z vplivneži

19:53 Nelojalno, prikrito, zavajajoče in primerjalno oglaševanje

24:58 Pritožbeni postopek pred Oglaševalskim razsodiščem

31:23 Prošnja za predhodno mnenje

35:30 Avtorska pravica v oglaševanju

38:58 Kako postopati v primeru zaznane neetične vsebine oglasa?

42:50 Šokantno oglaševanje

45:27 Na kaj biti pozoren pri sestavi oglasa?

O gostu

Jaka Repanšek (univ.dipl.prav., MBA) je diplomiral na Pravni fakulteti Univerze v Ljubljani, specialistični podiplomski študij evropskega prava pa je opravil na skupnem programu Univerze v Cambridgeu in Pravne fakultete v Ljubljani ter zaključil podiplomski študij MBA v ZDA (CIMBA). Poklicno in strokovno se ukvarja z medijskim pravom, internetnim pravom, pravom oglaševanja in pravom informacijskih tehnologij. Je predsednik Oglaševalskega razsodišča, ki razsoja o skladnosti oglasov s Slovenskim oglaševalskim kodeksom, ter sopredsedujoči komisiji za digitalno regulativo in okolje pri Slovenski digitalni koaliciji. Prav tako je član številnih domačih in mednarodnih strokovnih združenj ter visokošolski učitelj. Je soavtor knjige Medijsko pravo in avtor številnih strokovnih člankov.

Type at least 1 character to search
a
Instagram:
This error message is only visible to WordPress admins

Napaka: vir ni bil najden.

Please go to the Instagram Feed settings page to create a feed.

Elsewhere:
en_USEnglish